Sunday, July 3, 2011

Dirty Fellow

Hissshhh....teman cukup tak berkenan dengan orang Pengotor!. Lagi-lagi kalau si Pengotoq tu room mate kita. Aduh!! Mata semak..Hati lagi semak! Selalunya orang macam ni memang dikategorikan sebagai pemalas. Pengotoq tahap gaban yang paling teman bengang sekali ialah bila guna toilet kita pulak kena jadi pencacai tolong flushkan isi perut diaorang tu....hishh...hissh....ni yang rasa macam nak kena rasuk ni.!!!

Kalau office mate, room mate yang menghisap rokok tu...rasanya boleh jugak dikategorikan sebagai Dirty Fellow...sebabnya ikut suka hati mana nak buang puntung rokok dan kotak rokok dema tu...dalam pasu bunga, dalam mug, atas lantai....kenapa tak telannn je...lepas dah penuhkan ashtray bukan dema reti nak buang...aleh..aleh kita jugak. Lepastu...sedap-sedap cakap, kita le yang kena buang sebab dema dah penat hisap rokok. Ada ke patut!
Patutnya dema tu kita bakor je...Kita bakor je...!


Lagi satu patut tak kalau kita ambik je gambar bilik diaorang yang bersepah tu...lepas tu masukkan/tagkan dalam facebook diaorang tu...barulah kawan-kawan, boyfriend, girlfriend, sedara-mara diaorang tau siapa sebenarnya kawan, boyfriend, girlfriend atau suku-sakat diaorang ni. Tapi orang-orang yang pengotoq ni biasanya kalau keluar bukan main wangi dan anggun lagi!. Tu yang aku tak faham tu...Ala....hipokritla tu...cover line...


Nyamannya alam dari gangguan Dirty Fellows.....

No comments:

Post a Comment

Please leave your footprint here..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...